Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

33 Responses to “www.yonja.com”

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. Slm merhaba bn cengiz balikkkesirin gonen ilçesinde yalnız yaşıyorum yaşım 30 kuaforum herşeyden önce arayış güven ve durustlukse bn buradayım aradığım uzun sureli bir iliski buluşma engeli olmayan bayanlar 0545 694 56 90 sadece bayanlar lutfen

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben Onur olgun anlayişli sekse duşkun biriyim duygularini hislerini benle paylaşmak isteyen ne istedigini bilen 25-35 yş arasi sadece bayanlar. guvenilir bir sirdaşliğa dostluga arkadaşliga varsaniz num 0536 486 3348 arayin pişman olmasiniz gizliye acik.whatsap var..............

      Sil
  4. 0537 995 02 17 İstanbul Yenibosna Tanışmak İsteyen Arkadaş Olabilcegim Bayanları Bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. slm ben sener yasim 22 citi evlilik dusunu yorum gercekten citi bir befediyle tanismak isterim 0049157529211616

    YanıtlaSil
  6. slm ben sener yasim 22 citi evlilik dusunu yorum gercekten citi bir befediyle tanismak isterim 0049157529211616

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben istanbul dan ilker kamu hastanesinde dr um 42 yaşındayım hiç evlenmedim evlilik düşünen ciddi dürüst bir bayanla tanışmak istiyorum ilgilenen bayan 0531 456 94 34 e tanıtıcı mesaj atabilir

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. selam ben mersinden murat bayanlara özel evinizde ÜCRETSİZ masaj hizmeti veriyorum e-posta adresim tayfunefe_033@hotmail.com 541 979 26 33 gizli numaraya açık

    YanıtlaSil
  10. SELAM İZMİR BORNOVADAYIM CİTTİ KİŞİLERLE TANIŞMA İLEREYE DÖNÜK DÜŞÜNCERİ Mİ İSTELERİMİ PALASARAK ANSACAGIM YASAYA BİLECEGİM BİR BAYAN ARKADAS ARIYORUM İSMİM HÜSEYİN NUMARAM 05546308112 ARAYIN CAGRI BIRAKIN YANİ BİRSEYLER YAPIN SİZE ULASABİLEYİM

    YanıtlaSil
  11. Slm ben emre hatay İskenderun'dan her türlü ihtiyacimi karşılayacak birini arıyorum varsa çıkabilir karsima

    YanıtlaSil
  12. Slm ben emre hatay İskenderun'dan her türlü ihtiyacimi karşılayacak birini arıyorum varsa çıkabilir karsima

    YanıtlaSil
  13. Ben sabah ve aksam dislerini fircalayan cok iyi biriyim. Her ne kadar dinsiz biride olsam dinli olan bayanlara saygim sonsuzdur. Kendime evlenmek icin bir bayan ariyorum, mutfakta pembe perdeler olsun, kuru fasulya pilav. Televizyonda yabanci filimler. Oturma odasinda koltuk takimi filan. Lutfen bana yazin muthis yakisikliyim.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Sevgilin yokmu ? www.sevgilinibul.com adresine tıkla sıteye gır bınlerce kızım facebook,skyp,whatsapp,instgram telefon numaraları yazıyor al tanış ücretsız sekılde bınlerce kızla tanışır buluşursun yenı sevgılı bulma uygulaması www.sevgilinibul.com turkıyenın en buyuk arkadaşlık sıtesıdır. HEMEN SEVGILINI BUL TANIŞ
    sevgilinibul,sevgilinibul.com,arkadaşlık,sohbet,chat,sevgili bul,arkadaş ara ,partner bul,evlilik,youtube,facebook,telefon,sevgili ara,arkadaş ara,sevgilinibul.com,sevgilinibul,chat,flört,istanbul arkadaşlık www.sevgilinibul.com tıkla sıte gel sevgili ara bul tanış

    YanıtlaSil
  19. Sevgilin yokmu ? www.sevgilinibul.com adresine tıkla sıteye gır bınlerce kızım facebook,skyp,whatsapp,instgram telefon numaraları yazıyor al tanış ücretsız sekılde bınlerce kızla tanışır buluşursun yenı sevgılı bulma uygulaması www.sevgilinibul.com turkıyenın en buyuk arkadaşlık sıtesıdır. HEMEN SEVGILINI BUL TANIŞ
    sevgilinibul,sevgilinibul.com,arkadaşlık,sohbet,chat,sevgili bul,arkadaş ara ,partner bul,evlilik,youtube,facebook,telefon,sevgili ara,arkadaş ara,sevgilinibul.com,sevgilinibul,chat,flört,istanbul arkadaşlık www.sevgilinibul.com tıkla sıte gel sevgili ara bul tanış

    YanıtlaSil
  20. Ben sakaryadan yasemin universiteliyim 26 yas saatlik yada gecelik görüşmek isteyenler arayabilir 05076845276

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖMÜŞÜRDÜK AMA BEN TAA MERSİNDEYİM YİNE SEVGİLER SELAMLAR

      Sil
    2. GÖMÜŞÜRDÜK AMA BEN TAA MERSİNDEYİM YİNE SEVGİLER SELAMLAR

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. slm ben melek gercekten yalnizliimi paylyasa bilecek benimle el ele verebilecek birini ariorum cidi olan wapsaptan eklesin beni 0032465202997

    YanıtlaSil
  23. slm ben melek gercekten yalnizliimi paylyasa bilecek benimle el ele verebilecek birini ariorum cidi olan wapsaptan eklesin beni 0032465202997

    YanıtlaSil
  24. Ben Onur olgun anlayişli sekse duşkun biriyim duygularini hislerini benle paylaşmak isteyen ne istedigini bilen 25-35 yş arasi sadece bayanlar. guvenilir bir sirdaşliğa dostluga arkadaşliga varsaniz num 0536 486 3348 arayin pişman olmasiniz gizliye acik.whatsap var..............

    YanıtlaSil
  25. 00359892966842 wapsaptan ulasabilirsiniz slm ben cansu 26 bulgaristan da yaslyorum koyde dogdum buyudum babam urfali annemse bursali kandavasl icin bulgaristana gocmusler ve ben 8 yasindayken olduler trafik kazaslnda ve beni buyuk annem buyutu allaha sukur bu gunumuze cifliyimiz var buyuk annem hayvan inek koyun yani hayvanlarlan ograsiyor ve ben turkiyeden ev almak istiyorum ama buyuk annem izin vermiyor almam icin ve turkiyeden nefret ediyor ama ben cok seviyorum turkiyeyi ve ben aylemden kalan arazilerimim vardi yuzerimde ve onlari satim suan elimde 250 bin evro var ne olur allah asklna bana yardlm et ev bulmam ve almam icin bana bir ev bul ve hemen yola clkar gelerim ben 5 yasindan beri kuran okuyorum namaz kiliyorum ama anla beni tanldlglm kisiler kazlk atl giti birini tanldlm klbrlstan sana yardlm edecem dedi ve 6 bin evro yola dedi borcum var bana kuran kerime el bastl cidiyim dedi 6 bin evro yoladlm telini kapati ya bune ya bune ya allah korkulari yokmu para denen sey insanln elinin kiridir bugun bende yarin sende oyledir o yuzden ben kendime allahtan korkan bir abi ya da bir cidi arkadas arlyorum bana ev bulsun ve hemen gelirim saygilarimlan bu benim ceptelim 24 sat aclk 00359892966842 ararsan sevinirim bu siteyede girmiyorum saygilarimlan bir afta once turkiyeye yola clktlm ama gumrukten beni salmadilar bu 250 bin yuroylan yasakmls ve bende bankaya gitim ve esap actlrmak istedim kendime yina olmadl ilaki turk vatandasl olmak gerekmis turkiyeden esap acmak icin ve bu parayi yatlrmak icin o yuzden ben bu siteye uye oldum iyi bir turk vatandaslnlan arkadas olmak ve ona yolamak ona guvenmek istiyorum bu 250 bin evro yu ben gelene kadar emanet tutsun allah icin etsin anladln ml ne olur allah tan korkun varsa bana yardlm et paraml turkiyeye clkarem diye ama olmaz dersen yinede yardlm etmis kadar oldun

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.